Reklamácia a vrátenie

 

Vážení zákazníci,

Chcete reklamovať tovar, ktorý ste si u nás objednali?

 

Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

1. Vytlačte si Reklamačný protokol a vyplňte ho podľa našich pokynov.

 

2. Vyplnený Reklamačný protokol vložte spolu s faktúrou do obálky a priložte tovar, ktorý potrebujete reklamovať.

 

3. Na obálku uveďte našu adresu:
DE FENG PRAGUE S.R.O.
V ROHU 722/6
PRAHA
144 00


(De Feng Prague s.r.o., Pod Harfou 943/34, Praha 9 - Vysočany, 190 00 - TÁTO ADRESA NIE JE URČENÁ PRE REKLAMÁCIE)

4. Balík pošlite doporučene, aby ste získali číslo zásielky.

Tento krok zabezpečí, že v prípade straty balíka prepravnou spoločnosťou bude možné ho ľahko vystopovať.

 

5. Po doručení balíka použijeme informácie z reklamačného protokolu na vyriešenie vašej reklamácie a pokúsime sa ju vyriešiť čo najskôr.

Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy týkajúce sa reklamačného procesu, neváhajte nás kontaktovať na našej e-mailovej adrese a my vám radi poskytneme ďalšie informácie: info@dailyclothing.sk

Veríme, že tento postup nielenže zabezpečí rýchle vyriešenie vašej reklamácie, ale zároveň vám dodá pocit dôvery a spokojnosti s našimi službami.

Tu si môžete stiahnuť: REKLAMAČNÝ PROTOKOL

V prípade odstúpenia od zmluvy použite: VZOROVÝ FORMULÁR